دپارتمان بيماران بين الملل

دپارتمان بیماران بین الملل بیمارستان ایرانشهر مجوعه ای کامل از خدمات را برای بیماران بین المللی ارایه می دهد. از جمله این خدمات مشاوره پزشکی، خدمات تشخـیصی، صـدور صورتحساب و بیمه، سازماندهی سفر و اقامت است.

دپارتمان بیماران بین الملل بیمارستان ایرانشهر، پاسخــگوی نیازهای درمانی شما، از زمان درخواست تا بازگشت شما به کشورتان است. فقط با تماس و ارسال درخواست از طرف شما همه ی اقدامات لازم را برای حضور و درمان شما بخش بین الملل بیمارستان انجام خواهد داد.

پس از اینکه بیماران بین المللی با ما تماس گرفتند مسولین بیماران بین الملل با آنها تماس گرفته و سعی بر برطرف کردن تمامی نیازهای آنها خواهند کرد.

مسول بیماران بین المل فردی با فرهنگ و دارای تحصیلات ویژه می باشند که تمام امکانات رفاهی را برای بیماران در طول مدت اقامت آنها فراهم خواهند کرد.

مسول بیماران بین المل با توجه به فرهنگ افراد و در نظر گرفتن نیاز های شخصی آنها تمامی امکانات رفاهی را در طول مدت زمان اقامت فراهم خواهند کرد.

دپارتمان بیماران بین الملل بیمارستان با در نظر گرفتن موقعیت بیماران که به علت تداوی در یک کشور خارجی احتمال وجود استرس در آنها می باشد را درک کرده و به طور 24 ساعته به بیماران ارایه خدمات می نمایند.

هدف دپارتمان بیماران بین الملل بیمارستان برطرف کردن تمام نیازهای بیماران و خانواده های آنها است که از کشور های خارجی برای درمان به ایران می آیند. در مرکز بیماران بین الملل ارایه خدمات به طور مخصوص برای بیماران انجام می گیرد. پرسنل مرکز بیماران بین الملل با توجه و در نظر گرفتن فرهنگ بیماران حساس و با مهربانی برخورد کرده و تجربه درمانی راحتی را برای آنها مهیا می نمایند.

دپارتمان بیماران بین الملل بیمارستان ایرانشهر قبل و در طول سفر و اقامت شما خدماتی از قبیل ذیل ارایه می نماید:

  • معین کردن وقت ویزیت پزشکی
  • همکاری با بیمه های بین المللی
  • رزواسیون هتل
  • ترانسفر شما از فرودگاه به هتل
  • کمک برای تمدید مدت اقامت و اخذ ویزای درمانی
  • خدمات ترجمه 24 ساعته
  • برآورد و اعلام هزینه پزشکی قبل از ورود شما
  • همراهی شما در مرحله بستری
  • همراهی مترجم انگلیسی زبان در وقت معاینه و درمان
  • خدمات اورژانس 24 ساعته، از جمله هماهنگی حمل و نقل آمبولانس هوایی
  • تهیه و تحویل نسخه ای از گزارش پزشکی شما
  • همراهی در مرحله ترخیص
  • ادامه ارتباطا با پزشک و کنترل از طریق ارسال پرونده  پس از بازگشت به کشور خود
  • کمک های سفر (مدارک مسافرتی و خدمات ویزا برای سیاحت، و غیره)

 

راهنماي مراجعين بين الملل

راهنماي مراجعين براي سفر ، پذيرش و ترخيص
با آرزوي سلامتي و بهروزي براي شما مراجعين ارجمند ، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ايرانشهر با پزشكان و كاركنان متخصص و متعهد و امكانات تشخيصي و درماني به روز ، آماده خدمت رساني ايمن و با كيفيت به شما مهمانان گرامي مي باشد . جهت استفاده از خدمات اين بيمارستان به موارد ذيل توجه داشته باشيد:

قبل از سفر :
۱- در سايت بيمارستان ، منوي بيماران بين الملل ، از حدود هزينه ها و فهرست خدمات اطلاع كامل كسب كنيد .
2- اطلاعات تماس و مسائل پزشكي خود را از بخش ارتباط با ما از طريق تماس تلفني ، ايميل ، موبايل كارشناس IPD و يا فرم ارتباطي براي ما ارسال كنيد .
3- كارشناس IPD بيمارستان ظرف كمتر از يك هفته اطلاعات شما را بررسي و راهنمايي لازم در خصوص نحوه سفر ، تاريخ و ساعت مراجعه به بيمارستان و ساير موارد ضروري را در اختيار شما قرار مي دهد
در صورت دريافت تاييد نهايي كارشناس IPD ، نسبت به اخذ گذرنامه و مقدمات سفر اقدام نماييد و در تاريخ مقرر به بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ايرانشهر مراجعه نماييد.

راهنماي سفر :
– تاريخ و ساعت پرواز خود را براي كارشناس IPD اطلاع رساني كنيد .
– به محض رسيدن به شهر تهران موقعيت خود را به كارشناس IPD اطلاع رساني نماييد .
– كارشناس IPD هماهنگي لازم جهت انتقال شما به بيمارستان را انجام مي دهد .
– براي اطلاع مي توانيد از فهرست هتل ها و صرافي هاي نزديك بيمارستان استفاده نماييد .

پذيرش در بيمارستان :
1- به محض ورود به بيمارستان به واحد IPD واقع در طبقه همكف مراجعه نماييد.
2- كارشناس IPD ضمن خوشامدگويي ، آموزش هاي اوليه در خصوص چگونگي پذيرش ، مراقبت و ترخيص را به شما ارائه مي نمايد .
۳- به منظور شفافيت در مسائل مالي و تضمين حقوق شما در بدو ورود يك قرارداد با شما منعقد مي گردد .
4- هماهنگي هاي لازم از سوي كارشناس IPD ويزيت و ارزيابي مي شويد .
5- شما بعد از پذيرش توسط پزشك IPD ويزيت و ارزيابي مي شويد .
6- با همراهي كارشناس IPD در بخش بيماران بين الملل واقع در طبقه 6 بيمارستان بستري مي شويد .

حين بستري :
1- در زمان بستري در صورت وجود هرگونه ابهام و يا نياز به لوازم و خدمات خاص با كارشناس IPD ارتباط برقرار كنيد .
2- در صورت داشتن نظر ، انتقاد و پيشنهاد از خدمات دريافتي به كارشناس IPD اطلاع رساني نماييد يا فرم نظرسنجي را تكميل و به كارشناس IPD تحويل نماييد .

ترخيص :
1- كل روند ترخيص شما با محوريت كارشناس IPD صورت خواهد گرفت .
۲- در صورت تمايل ، صورت حساب خدمات دريافتي در زمان ترخيص به زبان انگليسي در اختيار شما قرار مي گيرد.
3- در صورت نياز به مستندات پرونده پزشكي به پرستار خود يا كارشناس IPD اطلاع دهيد .
4- با هماهنگي كارشناس IPD ، به صورت ايمن تا محل اقامتتان مشايعت مي شويد .
5- كارشناس IPD چند روز پس از ترخيص به منظور كسب اطمينان از روند بهبودي با شما تماس برقرار نموده و راهنمايي هاي لازم را به شما ارائه مي نمايد.